Marta i Majka Tereza

Igrokaz za misijsku nedjelju: Marta i Majka Tereza (.pdf)people_mother_teresa

Uloge:
– Djevojčica Marta
– Majka Tereza

Marta: Tko si ti?
Majka Tereza: Ja sam Majka Tereza, svetica!
Marta: Nekako si mi malena i sitna!
Majka Tereza: Ja jesam izgledom malena, ali imam veliko srce za sve ljude, časna sestra sam, misionarka ljubavi!
Marta: Zar časne nisu odjevene u crno? (začuđeno)
Majka Tereza: Jesu, ali moje sestre su ovako odjevene, jer ja sam živjela Indiji, a tamo se žene tako odjevaju!
Marta: A, što ti to znači misionarka?
Majka Tereza: Hm… kako da ti objasnim… (razmišlja)…. e ovako, što ti sve u životu radiš?
Marta: Paaa… kad je mama dobre volje mogu ići na tablet, igrati igrice na laptopu ili mobitelu…
Majka Tereza: Eto vidiš, tamo gdje mi misoinari radimo, toga nema… pogledaj ovu djecu na slikama (na prezentaciji se pokazuju slike siromašne djece)… oni nemaju igračke a kamoli toliku tehniku!
Marta: Nemaju igračke i mobitele?? Pa kako žive, što rade??
Majka Tereza: Zabavljamo se na drugačiji način, pogledaj… (slike na prezentaciji pokazuju afričku djeCu u igri…). Kako ti još provodiš dane?
Marta: Idem u školu! (tužno)
Majka Tereza: Mnoga djeca, nažalost, ne mogu ići u školu, zato što im je škola predaleko, zato što su siromašni, zato što je kod njih rat ili zato što rade.
Marta: Radim i ja. Jednom tjedno pospremam sobu! (zadovoljno)
Majka Tereza: Ali ova djeca vrlo malo dobiju za svoj rad, često cijeli dan ništa ne jedu, neka moraju ići u rat.
Marta: I vi onda pomažete takvoj djeci?
Majka Tereza: Da!
Marta: Moram li i ja postati časna ako želim biti misionarka?
Majka Tereza: Ne moraš, misionari mogu biti svećenici i časne sestre, ali i liječnici, učitelji i svi ljudi dobre volje mogu ići u misije. (slike na prezentaciji raznih misionara)
Marta: Mislim da me mama i tata neće pustiti da odem tako daleko sama.
Majka Tereza: Naravno da neće, ti i ovjde možeš biti misionarka! Možeš moliti krunicu (pokazuje misijku krunicu), možeš skupljati poštanske markice…
Marta: To smo s vjeroučiteljima u školi skupljali i rekli su nam da ćemo tako barem jedno dijete školovati…
Majka Tereza: Bravo, Marta! Pa ti si već prava misionarka!
Marta: Drago mi je da sam te upoznala jer kad vidim tebe tako malu, znam da i mi maleni možemo puno toga dobroga u svijetu učiniti!

Pjesma:

Capture

Preuzeto sa facebook grupe Igrokazi prikladni za izvođenje u župnim zajednicama

Oglasi

Komentiraj

