[IGROKAZ] Koliko košta sat vremena

father-hugging-son-rex

Igrokaz “Koliko košta sat vremena” prigodan uz Dan očeva.

Uloge: otac, sin

Otac ulazi na pozornicu umoran i nervozan. Sin ga čeka na vratima.

Sin: Tata, smijem li te nešto pitati?
Otac: Naravno, sine, reci, što je?
Sin: Tata, koliko ti zarađuješ na sat?
Otac (prilično nestrpljivo): Što te briga koliko zarađujem, zašto me to pitaš?
Sin: Pa, samo sam želio znati. Molim te, reci mi, koliko zarađuješ na sat?
Otac: Hajde, dobro, ako te već tako jako zanima, zarađujem 50 kuna na sat.
Sin (tužno): Oh! Tata, molim te, možeš li mi posuditi 25 kuna?
Otac (ljutito): Ako je jedini razlog što me pitaš da ti posudim 25 kuna taj da možeš kupiti nekakvu igračku ili sličnu glupost, okreni se i idi pravo u sobu i razmisli zašto si tako sebičan. Ja ne radim svaki dan za takve dječje ludorije!

Dječak tiho odlazi u sobu. Otac već iscrpljen, postao još ljući zbog takvih dječakovih nepotrebnih pitanja.

Otac (ljuto): Kako se samo usuđuje pitati takva pitanja, samo da bi dobio novac?
Otac (smireno): Možda mu je nešto stvarno trebalo za tih 25 kuna… Stvarno ne pita često i ne traži novac…
Odlazi do dječaka.

Otac: Jesi zaspao, sine?
Sin: Nisam, tata, budan sam.
Otac: Razmišljao sam… Možda sam bio prestrog prema tebi maloprije. Imao sam težak dan i iskalio sam se na tebi. Evo ti 25 kuna koje si tražio.
Sin (smiješeći se): Oh, hvala ti, tata!

Dječak vadi novac koji ima kod sebe i broji ga.

Otac (ljutito): Zašto si tražio još novca kad ga već imaš?
Sin: Zato što nisam imao dovoljno, tata, a sada imam! Tata, sada imam 50 kuna. Mogu li kupiti sat tvoga vremena? Molim te, dođi sutra kući ranije. Želim večerati s tobom.
Otac (grli dječaka i govori slomljenim glasom): Oprosti sine!

Oglasi

Komentiraj

