Dobri Učitelj

Ti stvarno nikad ne odustaješ od nas Bože!
Ti stvarno nikad ne odustaješ od svoga odgoja!
A mi ko mala djeca, opetujemo iste stvari i nikad lekciju naučiti.

Činiš se kao ljubomorni Bog, al ta ljubomora zapravo je čista ljubav.
Čini se da si spreman žrtvovati Sina za druge, a ono zaboravljamo da je to bio Njegov, moj, njen izbor.

Teške su nekad tvoje lekcije, dugotrajne, al Ti si u njima neizmjerno strpljiv i nikad se ne umaraš. Neopisivo si blag, pun sućuti, pun želje da nam iscijeliš rane.
Čini mi se kako ću najviše toga shvatiti sekundu dvije prije smrti, da ne kažem nakon nje.

Oprosti mi što sam često slab učenik.
Oprosti mi što još učim ljubiti.
Oprosti što ćeš možda već sutra morati ponoviti ovu lekciju!

Autor: Fra Lazar Perica

Oglasi

Komentiraj

