Pet vrsta dosade na satu i pet krivih pretpostavki

Nemotiviranost učenika te nedisciplina i neučenje kao njezine posljedice, najveći su globalni izazov učiteljima današnjih generacija učenika. Vrijeme je izrade planova i obično smo zaokupljeni planiranjem kako u malo sati strpati veliku zadanu količinu gradiva. Raspoređujemo, dakle, što ćemo koji sat raditi. Suvremeni teoretičari učenja kažu: NEMOJ TAKO! Upozoravaju nas da je problem zapravo u tome što je učenicima na satu dosadno kad se osjećaju samo kao publika (čak i kad je naša predstava vrhunska). Pri planiranju se bolje koncentrirati na to što će aktivno raditi UČENICI. Pritom, te aktivnosti treba osmisliti tako da učenici osjete da su povezane s njihovim životom i da im doista pomažu brzo i jednostavno svladati gradivo.
Problem nije u tome hoćemo li dobro istumačiti ili ne, problem je u učeničkoj percepciji: ako UČENIK zaključi da smo mu dosadni (unatoč satu za koji smatramo da smo ga vrhunski izveli), počet će praviti probleme i sebi i nama. Možda komu ovaj mali podsjetnik na pet vrsta dosade na satu pomogne u proaktivnoj kreativnosti. Ako kvalitetno ZAPOSLIMO učenike na satu neće imati vremena da im bude dosadno.

10647118_10202549834602866_6966408036416404282_n

Klikni za preuzimanje

Dinka Juričić / Facebook grupa Kako motivirati učenike

Oglasi

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s