Isuse ostani zauvijek

Isuse, Bože moj, pišem ti iz dubine svoga srca. Volim te, ljubim te, trebam te i više nego sam ponekad toga svjesna. Često puta ne osjećam tvoju blizinu, a toliko mi je potrebna. Oprosti mi što ponekad posumnjam u tebe, što nisam snažna i čvrsta, što ponekad postanem ravnodušna. Isuse moj, još ne dopire do mojih najosjetljivijih čula da si ti svoj život dao baš za mene, kao i za sve druge. Ti si idealan primjer života, a mi se ugledamo često u krive osobe, idole. Isuse želim te kraj sebe, budi uz mene, ti mi snagu daješ i onda kad mislim da su me svi napustili i da sam sama na svijetu. Znam da me čuješ iako često mislim da me ne čuješ, da moja molitva ne dopire do tebe. Tada se ne sjetim toga da Ti sve čuješ i da bi sve bilo lakše da se malo više opustim, prepustim Tebi i Tvojoj volji, a ne da sve pokušavam sama, jer to tako ne ide, bez Tebe Bože ne ide. Isuse, koliko sam samo opterećena ovim svijetom, ni sama nisam svjesna da me iskvario, da više ne znam što je ispravno, a što krivo. Dopuštam ponekad da drugi upravljaju mojim odlukama, a tebe stavljam po strani. Kad nađem “zanimljivijeg” prijatelja tada mi ti dosadiš, a nema vjernijeg, iskrenijeg i boljeg prijatelja od Tebe Isuse. Ti znaš sve moje mane, žalosti, radosti, svaku moju i najmanju misao, svaku bol, svaki čavao u mom srcu. Isuse ne sjećam se kad sam ti zadnji put rekla da te volim, ali oprosti jer ne volim te dovoljno. Zaboravim na tebe, ne javljam ti se, ne zahvalim se na svemu što si učinio i što činiš za mene, za sve nas. Isuse, ja te želim, ja te ljubim, oprosti mom malenom srcu što je tako nemarno, ono žudi za tvojoj milošću i ljubavlju, ali traži to na krivim mjestima, upotpunjava krivim radostima i nasladama. Predajem ti sve što imam, sve svoje misli, želje, snove. Vodi me i upravljaj pravim stazama jer samo Ti to možeš, samo Ti to znaš, Ti znaš što je najbolje za mene. Zato odsad predajem sve Tebi, sve moje brige i boli, odsad neću kad zatvorim oči razmišljati o tome kako ću ja riješiti neki problem i misliti da samo ja znam najbolje. Isuse ušao si u moje srce, tu i ostani zauvijek!

Autor: Ana Štrkalj

Oglasi

Komentiraj

